Sjukt j-vla likt...

imorse fick vi ligga och dra oss och mysa i sängen, härligt....

sen upp och åt frukost och duscha, gjorde rent till marsvinen och dammsög. så var det dags att dra, vi skulle ju till globen och kolla in "disney live-nalle puh", en musikalteater, den var helt ok, vi passade på innan och gick till leksaksaffären och lilltjejen fick köpa en winxdocka hon fått pengar till, och vet ni, helt absurt, hahaha, gubben plocka fram en "docka" (typ barbie) från serien "high school musical", och just den dockan såg exakt ut som min bästis yngsta syster, hahaha, en exakt kopia, helt j-vla sjukt.

efter showen fick vi gå tillbaka till affärerna för att köpa en doppresent, vi ska ju på dop imorgon. sen åkte vi och handla mat och jag släppte av gubben och lilltjejen hemma så dom skulle förbereda grillningen och jag åkte vidare till pappa och tog hunden på en promenad och gav alla katter plaqueoff, passade på att ta en snabbrunda med dammsugaren till honom  på en gång ; ) .

hem och åt utsökt middag och kollade en film, "illusionisten" rätt skaplig rulle. f-n så pömsig man blev sen då ; ))))
men vi hjälptes åt senare att plocka ordning i köket och fick lilltjejen i säng, gubben läste saga och jag satte mig här vid datan.

hoppas ni alla har en trevlig fredagskväll...hörs imorgon...

lilltjejens winxdocka, tecna...
image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0