"sjuka i huvet..."

idag var jag till min bästa vän och lunchade och hälsade på hennes lilkille, han som föddes i v. 24 som jag skrivit om förut. han väger drygt 7 kg nu, så han har kommit ikapp sig ordentligt nu, vi satt på hennes stora och soliga altan och åt, det var helt kalasmysigt ute. hon och hennes sambo ska gifta sig i september så det blev mycket prat om bröllopsplaner : ) . vi ska åka in och kolla och prova bröllopsklänningar någon dag, det ska ju bli kul...

sen åkte jag och hämtade gubben så hämtade vi lilltjejen gemensamt, de hade varit på "Akvaria" på utflykt med dagis idag, det hade varit en kul dag sa hon,så till simskolan. hon var jätteduktig idag med, det blev mycket övning på bentag idag. gubben simmade 40 minuter idag med (fattar inte hur han pallar att vara så hurtig!!)

hem och fixade middag till henne, köttbullar och nudlar, hon ville inte äta det gubben lagade till oss, fiskgryta, som blev jättegod!! hon hade tre kompisar här ett tag och lekte, men vid halv åtta var det dags att göra säng. jag plockade in tvätten från igår sen åkte jag och mötte upp mamma och hennes man och fick biljetter till gubben till K1-galan på lördag på hovet, efter det förbi pappa en snabbis och hälsade på alla katter och hunden, plockade gräs till marsvinen där.
 
så hem igen, hann precis slänga mig i soffan till "desperate housewives", sen var det "christine", shit vad den serien är rolig, dom är helt "sjuka i huvet" allihopa; )))

nä, nu ska jag göra rent till marsvinen och landa i bingen...i'll be back... 

vacker klänning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0