Presentförslag någon...

oj så tråk trött jag varit sista dagarna...

måste hitta lite att ladda batterierna med, har varit helt slut sista dagarna, ingen ork alls, men det har väll varit vädret antar jag. men känner att det håller på att vända.

har inte fått så fruktansvärt mycket gjort vare sig igår eller idag, eftermiddagspromenad med pappas hund har det blivit och den vanliga städningen och marsvinsrengöringen men inte mycket mer. tur att man har en karl som tar hand om matlagningen, jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat, men gubben min är suverän i köket, alltid nya ideer och god mat lagar han också ; ) (lyckliga jag!!!)

hoppas att jag kommer iväg till ikea imorgon eller torsdag, börjar längta riktigt ordentligt efter nya vardagsrumsmöbler. får väll se om det blir så eller inte ( hoppas, hoppas!!)

på torsdag har lilltjejen avslutning på mulle på dagis, då ska dom åka iväg på utflykt och grilla korv och ha roliga uteaktiviteter, hoppas vädret blir bra då.

vi föräldrar på dagis ska gå ihop och samla pengar till en avslutningspresent till fröknarna på dagis, och vi skulle lämna förslag på vad vi kan köpa, men jag har värsta nyhetstorkan, nån som har något bra förslag..??

nä.nu ropar sängen...imorgon...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Något som vi verkligen har uppskattat att få det är ett presentkort på nån restaurang som vi i laget har kunnat få gå på tillsammans!! Det är mycket trevligare att få något sånt än en grej så är ni många som gått ihop så är detta en mycket kul grej!!

2008-05-21 @ 08:12:16
Postat av: grannen

hej, tack för tipset, det var ett bra tips, ska framföra det till de andra. tack och kram!

2008-05-21 @ 20:24:31
URL: http://daysofmylife1970.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0