Min lilla Bluebell...

lite nytta gjord...

nu har jag suttit på facebook ett tag och "tagit hand om" mina "husdjur" där, har liksom försummit dom på sista tiden, dom måste ju matas, klappas mm för att leva ; ))

fick lite gjort här ikväll också, har tvättat, plockat in tvätt, dammsugit och skurat samt dammat, hann också läsa en saga för lilltjejen som hade svårt att somna om efter att hon somna på soffan när jag dammsög : ) 

det blir ingen film ikväll, det blev alldeles för sent nu, ska istället lägga mig i sängen och kolla på dagens avsnitt av "days of our lives",  har kommit ikapp mina inbandningar helt och hållet nu, nu har jag bara dagens program att kolla på, skönt.

så ska väll ta och göra natt nu, vi ska ju till morfar i någorlunda tid imorgon för att hämta hunden.

sov gott allihop...



min lilla bluebell från fb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0