Min favorit tv-dag...

hallelulja...äntligen kom uppföljningen på förra veckans spännande avslut på "desperate housewives"...har ju varit en lååång väntan...

började dagen med en rengöring hos marsvinen i vanlig ordning, eller, ja, jag åt frukost först. annars idag har jag varit på ikea ; ))), fullkomligt älskar att gå och bli inspirerad av alla rum de bygger upp, har varit där för att provsitta, klämma och känna på ett par soffar jag vill ha, samt tv-bänk, bord, matta mm, har planer på att styla om hela vårt vardagsrum, är helsåld på stilren design, får väll se om det blir nått ( hoppas, hoppas...).

hann faktiskt med en vända till pappa innan och tog hunden på en snabbrunda i skogen, skulle ju få låna min snälla pappas bil eftersom vi bara har en just nu ( jag vet, stackars oss ).

mötta mamma på ikea, vi började med att äta lite och planera vad vi skulle kolla på, gick runt och kolla på alla soffor först, hon skulle kolla på en bäddsoffa till deras nya lägenhet, dom har precis bytt sin tvåa vid  medborgarplatsen till en trea vid mariatorget, så nu behöver dom införskaffa lite nya möbler mm. sen kolla vi på tv-möbler och lite annat, köpte inte så mycket idag, planerade mest vad jag ska köpa, om jag ska köpa (hoppas, hoppas igen...).

efteråt mötte vi upp med mammas man så hon kunde åka med honom hem, och jag åkte och lämna bilen till pappa, sen hem till min underbara lilltjej och vi gick ut i lekparken en kort stund, sen in och duscha henne och så fick hon frukt innan sängdags, idag hade de avslutning på gympan med dagis så hon hade fått diplom, gullunge...


när hon väll lagt sig satte jag igång en tvätt och snart var det dags för tv-kvällen, först "desperate housewives" och sen "christine", f-n vad jag garvar åt den serien alltså, älskar dessa personligheter ; )), särskilt hennes brorsa matthew, störtskön snubbe.

har hängt tvätten nu och kollat igenom mina 100 mail (ja, det var exakt 100 mail) i min inkorg som jag inte orkat kolla på ett par dagar, men nu är det gjort, måste försöka hålla efter det där, painigt värre att kolla 100 mail...!!!

men, imorgon är en annan dag....tomorrow...

Matthew. kul kille...
image164


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0