I'm back...

hallå, uteblev från bloggandet ett par dagar...kungen kom hem och vi har pysslat med lite annat...

så då var snart den här veckan slut också, i tisdags var lilltjejen på utflykt med dagis till fjärilshuet, det hade varit kanon tydligen, bra väder hade dom också, själv har jag legat mycket i veckan pga huvudvärk, kan vara att det har slagit om till varmt nu eller något annat, vem vet...och shit vad spännande "desperate housewives" slutade då, s-tan för att vänta en hel vecka : (( . och "christine" var helt aproligt, hennes brorsa gick till nån psykolog och började diskutera hans "nära" relation till sin syster, han fick värsta kräkreflexerna, hahahahah, skitroligt var det iallafall.

igår var jag och handlade med min pappa, vi har bara en bil nu och den var upptagen : ( . så vi var och handlade kutterspån på brägården och till bauhaus och köpte blomjord, sen till coop forum och köpte blommor och mat mm. så nu har jag lite blommor till balkongen också, när vi kom hem tog jag en riktigt lång och skön promenad i kvällssolen med hunden, det var riktigt riktigt nice, älskar den här tiden på året, när allt "börjar". lilltjejen och gubben hade spelat spel och duschat så det blev sagoläsning när jag kom hem, mysigt.


idag hämtade vi tillsammans lite tidigare, det var öppet hus på skolan där hon ska börja i höst, direkt efter till simskolan, gubben var med och passade på att simma själv, nästa gång är den sista i den här kursen så vi bokade in henne på en två veckors intensivkurs i sommar. efter simningen släppte jag av dom hemma så dom skulle börja med maten, själv åkte jag till pappa och gav katterna och hunden plaqueoff och sen hem till middagen. har tvättat ett par maskiner tvätt också, och kollat på "spårlöst" och "medium".

mammas man ringde idag, han ska försöka fixa biljetter till k1 galan på hovet till gubben, värsta lyxen att ha nån som kan fixa gatis biljetter till sånt. tror vi ska till dom och fika på söndag, på lördag har lilltjejen ett kalas att gå på till en dagiskompis. sen är det ganska skönt att ta det lugnt på helgerna också. 

men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen...tittar nog in imorgon..sussi sött...

image160 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0