Halva veckan...

redan onsdag, halva veckan har redan gått...

idag har  jag jobbat stenhårt hela dagen, en riktig svettdag, bläää... hämtade lilltjejen från dagis och sen åkte vi till morfar, han skulle göra  blodpudding till middag idag så lilltjejen ville prompt äta middag där idag, det är en av hennes favoriter (inte min iaf), och det är ju bra eftersom det innehåller så mycket järn.

morfars hund fick följa med oss hem idag eftersom han skulle ha en massa gäster ikväll, väl hemma skulle vi ta en promenad med honom, men det ville inte lilltjejen, hon ville gå hem till pappa hon, så jag tog med grannens hund istället, när vi kom tillbaka fick vi en inbjuda att fira "4th of July" med dom ( mannen i familjen är amerikanare), han har friskförklarats från cancer som han blev diagnostiserad med för drygt ett år sedan, och alla vi vänner som dom tycker har ställt upp för dom under den här tiden har nu blivit bjudna på "4th of July barbeque", trevligt värre, fast trevligast är att han har blivit frisk!!

så efter hundpromenaden gick vi hem med grannpojken som hade kommit upp och lekt med lilltjejen, sen var det dags för henne att bada och komma i säng, jag kollade på veckans avsnitt av "men in trees", måste ju säga att Mai är en av de roligare personerna i serien, förutom Marin. när det var slut tog jag hunden på en vända igen och körde sen hem honom till pappa, han var trött värre efter sin bjudning, men han körde hem mig iaf, han var ju rätt tvungen eftersom jag lånat hans bil : )

skulle egentligen gå och duscha, men pallar f-n inte, så j-vla seg, får ta det imorgon bitti istället, nä, ska ta och dricka upp mitt kanelte nu och gå och lägga mig, känner mig rätt mör.

sov sött...

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0