Filip och Fredrik, sjukt roliga...

vilket j-kla skitväder det blev idag då, nog för att solen var framme, men kallt och blåsigt, man blev bra bortskämd i helgen ; )

idag har det varit lugnt, har dammsugit och skurat, gjort rent till marsvinen och plockat in tvätt. efter middagen så gick jag och lilltjejen ut en sväng för hon ville cykla, vi tog en vända ner runt centrum och gick och handlade lite på en gång. sen hem och hon duschade och hoppade i säng, själv kollade jag på "american idol" och "high chaparall" , dom är sjukt roliga filip och fredrik, i kvällens avsnitt träffade dom andy dick, någon stor komiker i usa som tydligen inte är så känd här, men kul var det iaf.

ska nog ta och gå och lägga mig här strax, imorgon ska jag med min mamma till ikea, jag ääääälskaaaaar ikea, men av nån anledning får jag alltid huvudvärk när jag varit där, nu kan man ju tro att det beror på hålet i plånboken efter ett besök där, men tyvärr inte, tror det beror på deras luftkonditionering, är otroligt känslig för drag och blåst på mitt huvud, så varje gång det är blåsigt känner jag det i mitt huvud, weird, jag vet, men så är det iaf...

och jag har lovat tre kompisar att höras i veckan och träffas, hur ska det gå ihop då...??

ha en trevlig kväll...natti natti...

image163 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0