Cirkus på besök...

tänker gå och lägga mig nu...

idag har varit en skit seg dag, huvudvärk och magont hela dan, har legat mest hela dagen och bara segat. vi hämtade lilltjejen tillsammans idag vid 15, sen släppte jag av gubben och henne så dom var och handla och gick och tittade på cirkusdjuren på ängen nedanför oss!! vi har cirkusen på besök (fast nu har dom åkt vidare redan, stackars djur).

jag tog en vända förbi pappa och tog hunden på en promenad, hittade dessutom två fästingar på honom och en på en av katterna. tevliga små kryp....inte...("kräkreflex"). sen hem och la mig igen, mådde fortfarande halvrisigt, gubben lagade middag, fiskpinnar, mos och sallad.åt och la mig igen. började piggna till vid 21.00 (bättre sent än aldrig), gick upp och lagade matlåda till lilltjejen, de ska på utflykt imorgon igen, diskade och satte igång en maskin med tvätt. har precis hängt den nu, så nu tänker jag gå och lägga mig igen. 

återkommer imorgon...natti natti... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0