Busy day...

idag har det varit fullt upp. fast vi fick sovmorgon iaf ; )

efter frukosten satte jag igång att städa och gjorde rent till marsvinen, lilltjejen var ute och lekte ett tag, sen var det dags att göra iordning henne för kalaset, körde dit henne till 15, så åkte jag till pappa och tog hundden på en kort runda i skogen, det var rejält varmt idag så vi sökte oss till skuggan i skogen. en av katterna gick med på skogspromenad, han brukar göra det.

hämtade lilltjejen från kalaset vid 17, åkte och handla lördagsgodis och lite annat, gubben hade varit och handlat maten redan, hem och hjälpte till, vi hade lite kompisar här och skulle grilla, killarna hade redan satt igång när vi kom, barnen sprang ute och lekte hela kvällen och vi satt och åt, fika och prata.kom väll in runt 22,

in i duschen med lilltjejen och sen en stunds bolibompatittande och lite godis medans jag duschade, sen var det sovdags, själv ska jag ta och ge marsvinen lite kvällsgräs och kolla in en rulle tror jag.

hoppas ni också haft en trevlig lördag ; )) ...godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Anton (blondast av alla)

Hej, skulle du vilja delta i min nya diamantheader-tävling? Anmäl dig på min blogg nu! =) MvH Anton

2008-05-11 @ 02:45:16
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: Lexi

Vill du synas mer + få mååååååånga besökare?
Gå in på: www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=alexxxi

2008-05-11 @ 02:49:37
URL: http://alexxxi.blogg.se
Postat av: Malin

Hallå Granne!! Hoppas allt e bra! kolla in Http://ragamax.com får du se sötnosarna.. Ha en skön dag i solen..

2008-05-11 @ 10:07:55
URL: http://smurfelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0