Bra affärer...

shit vad trött jag är nu...

håller på att röjja undan hemma och tömmer och rensar i vardagsrummet, har ju sålt våra möbler och ska köpa nytt. så nu håller jag på att rensa som en dåre, de gamla möblerna åker ut på måndag troligtvis, så då måste de vara tömda, samt att jag måste åka och köpa soffbord, förvaring och taklampa mm. stress och jäkt ; ))

idag släppte det för lilltjejen på simningen, eller efter egentligen. efter lektionen simmade hon och gubben då tog hon ett par simtag helt själv till honom (sååå stooolt!!). hon är superduktig!!!

vi var ner till "crazy night" efter simningen, köpte kattfoder till halva priset, en klösmöbel till katterna för 249:- (ordinarie pris var 798:-) samt nyaste barbien för 100:- (ordinarie pris 449:-). så lite bra affärer blev det gjort idag.
 
nä, nu måste jag gå och crasha i sängen, har lovat grannen att gå ut med hunden imorgon då hon hade lång dag (stackarn!!). ska bara kolla in ikeas sida ett par minuter först : ))

sovgott... tittar in imorgon...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Xena tackar för att ni är så snälla mot henne



2008-05-30 @ 07:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0