Alla sover...

kan den där tvätten bli klar nångång...

måste komma i säng snart, imorgon ska vi upp och hinna med att handla doppresent till min kompis dotter som döps på söndag, sen ska vi till globen på disney live-nalle puh hela familjen.

när lilltjejen och gubben kom in så blev det ett bad innan filmkvällen. vi skulle kolla på "förtrollad" en askungesaga, den var från 7 år men bara med svensk text, inget svenskt tal, jag hajjar inte när filmerna är från 7 år borde det ju vara svenskt tal, hur många 7-åringar hinner (kan) läsa texten i en engelskspråkig film, så det fick bli "bee movie" istället. men det dög ju.

så de andra sover och jag väntar på tvätten (orättvist!!)...när den är klar kan jag gå och lägga mig jag med, skönt, är rätt trött känner jag...så återkommer imorgon...godnatt.

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0