19 år tillsammans...

imorse väckte gubben mig vid 8.00 och sa att det var strömavbrott, gissa om jag orkade bry mig så tidigt ; )

vi sov och snusa en stund till jag och lilltjejen, medans gubben gick ut och sprang (galning..hahaha). sen upp och duscha och gjorde rent till marsvinen samt dammsög och skura, och allt det innan frukosten. körde ett par maskiner tvätt också när jag ändå höll på : ) 

gubben och lilltjejen gick och handla och till lekparken medans jag åkte till pappa och tog hunden på en promenad och gav alla katter och hunden plaqueoff, sen åkte jag och handla en stor fin blomma till gubben, vi firar ju 19 år tillsammans idag !!! handlade även lite till pappa också och åkte tillbaka och lämna till honom. när jag kom hem stod det en fin bukett med rosor och ett romantiskt kort och väntade på mig (tack min älskling!!) och de höll på att börja grilla, det blev lite marshmallows grillat först, så snuskigt j-vla gott! så åt vi en god middag och blev mer än mätta, efteråt tog vi en promenad och lilltjejen cyklade, in och duscha henne och få henne i säng och plocka in tvätten, sen har vi kollat lite tv och softat.
 
f-n vilket nice vårväder det har blivit nu, så skönt...ska ta och göra säng nu...tomorrow...

image159

Kommentarer
Postat av: Mikela

Wow, du är i säng före mig idag - vad har hänt?? *ler stort*

2008-05-04 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0