Vilket j-a bök...

fy s-n vilket j-a bök att få in statistik, en j-a massa koder skulle kopieras hit och dit, sen var det ett stycke som inte gick att kopiera så det fick jag sitta och skriva av för hand, sen när jag suttit en hel j-a evighet och knåpat ner allt i min blogg så funkar det inte så jag fick börja om från början, förb-e, j-a, sk-t, kn-ll, #%&!!/%)#/%#(!!!!!!!!! Favvo utryck, (hahaha). jaja, nu står texten där iaf så får vi väll se om det funkar nu då??!!

och pga av detta j-a bök så har klockan släpat iväg fort utav bara h-e, mycket "fina" ord nu, märks att jag är irro...

nä nu j-r går jag och lägger mig...




image32 så arg var jag, hahaha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0