Two and a half men...

sitter och kollar reprisen på "two and a half men", *asgarv*... f-n vad kul dom är, har inte hunnit sett "men in trees" än, jag bandade det så det blir att kolla på det i sängen. men "det okända" missade jag, hoppas det kommer i repris, det skulle handla om ett besök dom gjort i krylbo och en av programarbetarna får med sig "något" hem, spooky...

var iaf iväg och shoppade lite idag, men det blev till lilltjejen, ett par jeans och en klänning (eller, mer långlinne), jo visst ja, en cardigan till mig blev det faktiskt. sen var jag till zoo och handla kutterspån till marsvinen, och en säck med hö till grannens marsvin.

lilltjejen har blivit dålig, eller, inte sjuk, men hon blev dålig i magen idag och får vara hemma från dagis imorgon. men det blir fullt upp iaf, jag ska hjälpa grannen att gå ner med hennes tvätt och starta den, för hon hinner inte hem. sen om lilltjejen är ok i magen imorgon är det sista gången på hennes simskola, så det vore trist om hon missar den, för nästa vecka börjar nästa kurs.

så då var det väll dags att gå och natta sig då...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Du ser att den funkar nu, vad kul:))

2008-03-06 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0