Trött, trött,trött...

nu börjar det bli riktigt tråkigt med vädret, regn, snö, kallt, nu vill jag ha vååår...

då var det måndag och allvaret har börjat igen, det var ju så skönt med sportlov och att vara lediga tillsammans, men lilltjejen tyckte nog att det var kul att komma tillbaka till dagis och inte behöva "hänga" med mamma hela tiden, ska försöka hämta tidigt idag iaf, skönt med lite mjukstart.

idag behöver jag inte fundera på några middagsplaner, det blev spaggethi och köttfärssås kvar igår så vi äter det idag med, lite trist kanske med samma mat, men det går.

har också städat bort den utebelysning som fortfarande satt uppe, min granne "påpekade" att julen var slut, haha. men utebelysning är väll inte julbelysning eller...haha, ja ja, nu är den borta iaf, skönt att fått det gjort, har liksom inte haft lust att stå ute och plocka med det när det är sånt s-tväder hela tiden ; ))

ikväll är det design: simon & tomas, jippie, dom är så j-a störtsköna, det är mycket på tv på måndagar, det som är ett "måste " är iaf, design: simon & tomas, cityakuten och american idol och en plats i solen, tur att man kan spela in!!! ska bara finnas tid att hinna titta på allt senare...  ; ))

image40

nä, nu måste jag göra lite nytta.....see ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0