Tarmar i benen...

som vanligt sitter jag nu här nattetid, helt sjukt hur det bara rullar på och man har saker att göra hela tiden, och när dom är klara så har det dykt upp nya saker att göra......nu väntar jag på sista maskinen med tvätt sen är det väll dags att stänga ögonen för idag.

vi var ju förbi  dagis idag med fröknarnas påskpresenter, de fick varsin påsk-bag med godis och doftljus och de blev så glada. sen var vi iväg och påskhandla, köpte filmen "surfs up", en tunika och två klänningar till lilltjejens påskägg, självklart ska det proppas fetfullt med godis också..!!  ska försöka hitta något annat smått och gott att stoppa i "jätteägget" också ; ))

vilket hysteriskt väder det var idag, sol, snö, sol, hagelstorm... fram och tillbaka, helt galet...

så, då har jag hängt sista tvätten..skönt..ska kolla klart på "men in trees" som jag bandat när jag går och lägger mig, när jag pausade sist skulle precis patrick och annie gifta sig, när patrick slogs ner av blixten...spännade...

f-n vad kul grejer min lilltjej får ur sig ibland, när vi gick ute igår så skulle hon förklara något om skelettet i sina ben så sa hon -tarmarna i mina ben.....*asgarv*, fin mamma som asgarvar åt sitt barn, men hon förstod det roliga och skratta hon med, (tur för mig!!).  hon har liksom börjat utveckla ett kul sinne för humor nu, sådan far sådan dotter ; )))

nu kom min keliga katt pixie och la sig  brevid mig i soffan, eller la sig, snarare slängde upp sig brevid mig och kräver lite kärlek och kli på ryggen...underbara katt..!!

nä, nu är det f-n nyhetstorka i huvet på mig, har inget vettigt att säga så jag ger upp....another time...

sa jag att jag gillar katter förresten...
image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0