Spooky måne...

fan vad in i helv-te så kallt det är ute, f-ck it, jag gillar inte att frysa, bbbrrrrrrrrr.....
 
var ute lite i snön medans solen var framme med lilltjejen och morfars hund, man "måste" ju offra sig lite : ))
 
så fick jag som jag ville,  tina och tony var dom som gick vidare i let's dance finalen...dom är grymma...men jag hejar mest på tina.

nu passar vi grannens sjuttiotolv alla djur, snacka om fullt hus, och fullt ös, jaja, nu är de alla mätta och lekta med, tom klappade och pussade allihopa ; ) 

la ni märke till den stora runda fullmånen ikväll, som tagen ur en sån där spooky skräckrulle, kommer nog få svårt att sova ikväll, BU!!

tog ju hem lilltjejens regnställ från dagis för att tvätta det nu när vi är lediga i påsk, konstaterade att det nog är dags att köpa ett nytt istället, hon har tydligen växt ett par storlekar sen det köptes, ut och leta st.122.

by the way, vi har bestämt oss för att kolla efter en solresa till sommaren, så jä-la nice, nu ligger bara problemet på att hitta vart vi ska åka, mallorca älskar vi ju, gran canaria likaså, kanske grekland igen, eller...kanske thailand..så svårt när det finns så mycket kul...måste spana runt på alla ressajter och researcha lite....gud så trist, NOT!!!


ska nog kolla lite på en gång....so long...


image111



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0