Spökerier...

har precis kollat klart på "det okända", i dagens avsnitt var det i en mataffär det spökade...inte den jag brukar handla i som tur var.. : )))

lilltjejen sitter och kollar på "barbie mariposa" som hon skulle fått i påskpresent men den hann inte komma i tid, så det blev en försenad present idag, men uppskattad iaf.

så snart ska vi ta och gå ner till granndjuren och pyssla om dom för natten, köpte lite babyspenat åt dom idag, våra marsvin är ju helt tokiga i det, och jag vet att grannmarsvinen inte ätit det så det ska bli kul att se om dom gillar det, hoppas det ; )).köpte lite paprika åt dom också, men måste nog gå och handla lite mer imorgon, det fanns inte så mycket fräsch paprika där jag handlade idag, så får ta det imorgon.

appropå filmer, jag fick också hem paket med lite rullar till mig idag, "hairspray" med john travolta, "michael clayton" med george clooney och "2 dagar i paris" med adam goldberg. så nu har man att göra...stackars mig ; )). filmtorsk, jag..?? nä, varför tror ni det... ; ))))))

har en liten "kurrig" röd morris som ligger här brevid och vill "tjala", alltid när man sitter vid datan...uppmärksamhet, eller..?? goa är dom mina små kissar. moris har en annan sak för sig, när han kom till oss som bebis fick han ligga i sängen hos lilltjejen när hon gick och la sig (efter hennes bestämda  vilja), efter det så går han alltid och lägger sig hos henne när hon ska sova...ofta ligger han hos henne hela natten...kärleksfull katt.

nä, nu är tydligen lilltjejens film slut och morris hoppade ner så då är det dags att gå till grannen..tillbaka senare...

image119

Kommentarer
Postat av: Felle

Då kan jag låna din film hairspray va? (A)

2008-03-27 @ 09:58:44
URL: http://feelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0