Spöken på landet...

Lördagsmyset blev sent idag, vi fastnade nere hos grannen som kommit hem, man blir lätt sittandes och pratar strunt, och ungarna tyckte det var roligt att leka en stund. så där satt vi och prata om ditten och datten (vilka dom nu är..!! haha.). hon ,grannen alltså, har ju varit hos sina systrar i påsk, och det ska tydligen spöka i en av systrarnas lada, och en svart häst som spökar på vägen utanför.....hua....tycker dom ska anmäla sig till "det okända", intressant och se vad dom skulle ha att säga om det, medierna alltså, tydligen så spökar det hemma hos hennes pappa också, och han bor inte ens i nått gammalt hus på landet, vilken "spökfamilj"...burr...vilken rysning...och jag som är så mörkrädd...fy bubblan..!!

håller fortfarande på att spånar resor, men det är så svååårt...har ingen aning om vart jag skulle vilja åka den här gången...ibland lutar det åt spanien, ibland thailand, och så har jag kollat lite på grekland, det var länge sen vi var där....jajajaja...

tror jag ska slå på en rulle innan natten....senare...kanske ; ))) 

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0