Så j-a sugen...

söndagar är så jäv-a sega, och ångestfyllda på nått sätt, är det bara för att det måndag imorgon, ööhh, kanske, det är så tradigt med måndagar, kan man inte vända på hela paketet, istället jobba två dagar och helg fem dagar, fa-n vad nice..!!

en till undran, hur kommer det sig att man blir så förbann-t godissugen på kvällen, man suktar efter allt möjligt gott. inge bra...

idag har vi iaf varit på kalas, min guddotter fyller elva imorgon, så det bjöds på lite fika, mamman till henne är en av mina äldsta och bästa kompisar, samt att en annan av mina absolut äldsta vänner också var där, vi bodde grannar när vi var små, så vi har kännt varandra sen jag skulle fylla fyra och hon tre, kul att man fortfarande har kontakt.

annars har det väll inte varit så mycket annat på tapeten idag, var och handla, förbi pappa som är sjuk och tog ut hunden och lagade middag där, sen var det hem och duscha lilltjejen och få henne i säng, imorgon är det ju vardagstristessen som tar över...

förresten, när vi var på kalaset så hade min vän gett sin dotter i present en helrenovering av hennes rum, sat-n vilken snygg tapet hon hittat, håller själv på och kollar lite på nytt till lilltjejens rum, det finns så mycket snyggt så man blir ju helt krullig av obeslutsamhet.

ska nog ta och glana lite på inredning- möbel sidor nu...bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0