Noll shopping...

inte blev det någon shopping idag inte, hann bara att åka och handla mat ( så kul!! ) innan jag skulle hämta lilltjejen på gympan, kanske imorgon... ska iaf till zoo och handla en säck kutterspån till marsvinen..är det shopping..?? haha. ska även släpa med mig en säck med hö till grannen också, hon idisslar så mycket, haha.(förlåt "M") hihi. nä, hon har ju också marsvin.
 
idag är det inget speciellt på tv, desperate housewives har ju inte kommit igång ännu, längtar.......

så jag ska sitta och kolla runt lite på datan, skulle behöva uppdatera garderoben lite, börjar kännas lite tungt med alla vinterkläder, önskelistan kommer nog bli riktigt lååååång ; )). sen ska jag väll kolla lite inför sommarplaner...drömma.....

återkommer väll senare...

image33

Kommentarer
Postat av: Mikela

Du får lov att använda mitt namn i din blogg:))

2008-03-04 @ 22:16:06
Postat av: Mikela igen

Du har fått dit en klocka - duktig tjej:)))

2008-03-04 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0