Nattugglesjukdom...

idag har jag varit urusel på att blogga (eller igår egentligen, det är ju efter midnatt), inte ett enda inlägg, men har liksom haft annat för mig.

kom iväg och handla lite på bokrean idag innan allt är slut, hitta fem roliga böcker till lilltjejen, vi älskar att läsa, det blev också en sångbok med alla de där klassiska barnvisorna, hon har gått igenom typ alla med (stackars) morfar redan...köpte ett par dvd till mig själv, "ed wood" med johnny depp,sarah jessica parker och patricia arquette (som jag konstigt nog inte sett ännu) och "den svarta dahlian" med josh hartnett och scarlett johansson, men just nu sitter jag och ska kolla klart på "the heartbreak kid" med ben stiller, det är en kille som kan få mig att skratta... 

väntar på att tvättmaskinen ska bli klar också sen ska jag väll tvångsbädda mig själv under täcket, jag går ju inte och lägger mig frivilligt, utan tvingar mig själv, men går ju inte upp på morgonen frivilligt heller... svår kombination det där...det är ju inte så att jag inte gillar att sova, för det göööör jag, men inte på kvällen pga av min nattugglesjukdom, utan min kropp vill vara vaken lääääänge och sova ännu lääääängre på morgonen...knepigt värre ; ))

varför kan ingen betala mig för att sitta uppe på nätterna och kolla på tv och film...?? stort mysterium.... 

är väll kanske lite mer aktiv imorgon...

kul kille...
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0