Nattliga aktiviteter...

fy f-n vad trött jag var imorse, igår kväll började jag rensa bland min lilltjejs alla  tusen driljoner (bara lätt överdrivet)leksaker mm, och när jag väll börjat rensa och städa kan jag liksom inte sluta, höll på till långt in på småtimmarna, sen ringde klockan 07.15, tröööötttt!!! men det blev iaf fem hela kassar som ska väck, skönt..!! men jag svär, hon har minst 30-40 barbies och bratz dockor, hur i helv-te gick det till..?? haha.

och till alla "stora" förvåning regnar det idag igen, gud vad jag längar efter när våren brister ut i all sin skönhet, när träden börjar knoppas och fåglarna kvittrar, solen börjar värma, aaahhh, ljuvligt...

image72image73image74image75image76image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0