Nattarbete...

äntligen lita sol igen, fast det ser ut som den är på väg att försvinna igen, suck...!!

tänk att man är så trött när klockan ringer på morgonen, jag skulle kunna sova till ett varje dag om ingen väckte mig, tonårssyndrom eller..?? ( i wish!!) jag har alltid varit kvälls(natt)människa, kan inte minnas att jag någonsin har haft lätt för morgnar, men tydligen är det så att vi alla föds med olika dygnsrytm inom oss. jag är som gjord för att jobba natt egentligen, men har gjort det förr, och av någon konstig anledning så är dom människor som jobbar natt lite "speciella", de flesta iaf, lite udda så att säga (haha), är jag en utav dom utan att ha någon som helst aning om det själv, haha...  

ska iväg och handla lite idag, ska ev. kolla på en inspelningsbar dvd, blir så trött på att bara ha video i sovrummet, dessutom har jag bara analoga kanalerna där. det går ju inte för sig!! det är ju så förb-skat mycket kanaler, med så förb-skat mycket bra på, dessutom har alla dessa nya kanaler börjat sända en massa roliga serier från 80-talet, f-n skulle behöva ett gäng extra timmar per dygn bara för att kolla på tv, är det möjligt att få jobb någonstans för att titta på tv hela dagarna och få betalt för det, i sådana fall - RING MIG !!!  

återkommer ikväll...

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0