Mörkrädd...

vad jag längtar till nya säsongen av "two and a half men", den är ju så j-a aprolig den serien, och jag längtar också till säsongsstarten av desperate housewives, medium, ghostwhisperer mm.......

förresten, JIPPIE!!! val av skola (6-års) är klar, vi fick den skola vi ville, lilltjejen kommer att gå i samma skola som jag när jag var liten, kul och lite weird. lite spännande att hon blivit så stor så hon ska börja skolan. massa nya kompisar och nytt att lära, ska bli riktigt roligt.

eftersom vi blir hemma imorgon tror jag nästan att jag ska smälla på en rulle, har inte sett nån film på länge nu känns det som. jag är ju "tokkär" i bruce willis och vill så gärna kolla på "sjätte sinnet" igen, klart en av de bästa thriller jag sett, såg den när den hade premiär på Odeon leicester square-london, det var f-n en av de läskigaste rullar jag sett, men vill så gärna se den igen, men är för harig..... och mörkrädd...men en dag...

image62

nä, det får nog bli en "tamare" film ikväll, om jag inte somnar, eller fastnar här vid datan, lätt gjort...återkommer nog igen, kanske...om inte...så, tjenis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0