Min Kung...

åter igen, fattar f-n inte vart tiden tar vägen, man pular och fixar, marsvinsstädning, natta lilltjejen, lite datatid, göra iordning dagisfröknarnas påskpresenter, duscha, och vips....klockan är 02.00. hur i helv-te gick det till...och idag har jag inte ens damsugit eller tvättat ; )). konstigt.......

jag som sååå gärna ville kolla på "the lake house", snyft, det blir för sent...

hoppas jag får min dvd-beställning innan helgen, har skickat efter "barbie mariposa" till lilltjejen, blir perfekt att lägga i påskägget..!! själv får jag "hairspray" med john travolta i påskpresent (om det nu kommer i tid). ännu en vacker man att njuta av...fast han spelar ju en tjej i den här rullen, nåja...tur att min "kung" redan stulit mitt hjärta. puss på dig min kärlek..!!

måste bara säga att har ni inte läst "martina haag", särskilt hennes första bok, hemma hos martina, då har ni banne mig missat något, snacka om att garva sig igenom en bok, började "lära känna" martina då hon skrev sin krönika i tidningen MAMA, och det var kärlek på en gång, f-n det där kunde ju vara jag, så tänkte jag en jädr-ns massa gånger, hon skriver så sjukt roligt, trodde inte det fanns så många fler som jag, med så skruvade tankar och ideer, kul att vi är fler galningar ute i mammaträsket, ahhaha.....synd bara att man inte kan skriva som hon ; ))

image102

har ni lagt märke till att jag är driftigast nattetid, det bloggas inte så mycket dagtid, utan här kör vi "the graveyard shift", jag och alla andra spöken....


image103

nä, ska nog försöka söva mig själv, måste upp imorgon för presentleverans till dagis och påskhandling...sussigott... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0