Lurad...

vilken fullspäckad helg man haft, känns som man bara vänder i dörren och kommer hem för att sova,  jaja,  nu är det lördagskväll (nä, förresten, det är faktiskt söndag nu) och jag her äntligen satt mig i soffan, tittade in hos grannen när vi kom hem för att kolla in marsvinsbebisarna och lilla katten Orion, herre gudsingen, man blir ju kääär, vilka små pyren, marsvinen ser ut som små minisar, urgulliga, och Orion ville jag stoppa innanför jackan och smuggla med hem, en sån vill jag ha, en liten ragdoll katt, sååå söööt!!! hur som helst börja jag prata med grannens tonårstjej som också bloggar, hade sett att hon gillar Grease, trodde inte att tonåringar idag kollade så "gamla" filmer, själv såg jag den första gången 1978 när jag var åtta år och det var kärlek vid första ögonkastet (till travolta) sedan dess har jag nog sett filmen ett par hundra gånger om inte mer, älskar den, så det bestämdes att grannens dotter skulle få låna min Grease film och kolla på, sagt och gjort, grannen följde med upp för att låna filmer. jag har en Travolta kollektion dvd med tre filmer på som jag köpte genom Aftonbladet (eller var det Expressen) i höstas, så den skulle dom få låna, men när vi öppnar filmen (som var obruten innan) visar det sig att den bara innehåller en film, två saknas, LURAD......, måste kolla upp vilken tidning som sålde filmen och maila dom och hoppas dom kan skicka en ny..... *ledsen : (((( *

var hos min mamma ikväll och hjälpte henne lägga i  färg i håret, men hann inte stanna för att se resultatet, hoppas hon blev nöjd, det var jag som valt och köpt färgen, det blev choklad....får väll höra imorgon...

min bror och hans dotter kom också dit efter att de varit och tävlat, så vi blev bjudna på pizza av mamma och hennes man, mums...fast vi åt pizza igår också hos min pappa.....fetto fetto....

nä nu ska jag stoppa in marsvinen i buren efter deras rengöring.....i'll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0