Lego belville...

så äntligen börjar den här kvällen ta slut, är rent ut sagt skit trött, var till morfar på kvällen där vi åt middag, sen åkte jag iväg och handlade lite, tankade bilen, lufta däcken mm. sen tillbaka till morfar och hämtade lilltjejen som stannat för att kolla på bolibompa, sen hemåt, då skulle vi till grannen och fixa med alla djuren, gjorde rent i marsvinsburarna igen (kan ju informera er som inte vet det att marsvin är små kiss och bajsmaskiner..hahaha) och busa runt med alla katter, det är ju några som ska pysslas om : )). sen upp och göra rent till våra marsvin och duscha av lilltjejen innan vi tog en kopp varm choklad och en smörgås, sen plocka fram kläder och förbereda inför morgondagen, pust och stön.....och nu har jag suttit vid datan ett tag och kollat mailen, var inne på facebook och spanade lite och lite annat pyssel, så nu sitter jag här och kör den vanliga nattliga bloggen...

detta f-rbannade j-vla påskgodis, helt sjukt hur mycket det alltid blir, vi har nog godis fram till sommaren, ändå gav vi bara ett ägg med godis till lilltjejen, sen fick hon två till, ett med kläder, ett med en gosehund i väska, samt ett paket med lego belville. men sen fick hon ägg av morfar, mormor, grannen som vi passar alla djur till, samt en stor j-vla chokladhare av en annan granne (tack m.*smile*). så det finns godis så det räcker så att säga...  

nä, nu tänker jag gå och kolla på mina inbandningar, är helt j-vla trött i huvet.....sov sött...

image118


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0