J-a grisbonde, haha...

f-n, när ska den där j-a grisbonden åka ur let's dance, han är ju lika smidig som en spade, nä nu får det vara nog, nu står det mellan tina och tony, tycker jag, och jag har ju alltid rätt ; )) .......

soft fredag idag, sov läääääänge i morse, *nice*, sen var vi en stund på lekplatsen, åkte och handla lite fredags gott, förbi morfar på middag och tog hunden på en promenad, blev kvar på let's dance, morfar håller på och bli förkyld så  jag tog sista promenaden med hunden också innan vi åkte hem...vi hade köpt med oss lite glass till morfar, saffran och honungsmak, det var uppskattat ; )) 

sen dom vanliga kvällsbestyren när man väl kom hem, så när lilltjejen kommit i säng ställde jag mig och stekte kassler till middagen imorgon, så j-a gott!!! jag är helt galen i kassler, skulle kunna äta det 7 dar i veckan, mums!!
finns det något godare än att grilla, särskilt kassler, nu börjar snålvattnet rinna, haha.

ska ta och fixa disken nu....batman returns...


image64 
  


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Haha, jag har inte ens kollat på Lets dance en enda gång, men jag kan ändå se det framför mig, hur stel han är den där bonden..:P

2008-03-08 @ 02:26:22
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Ja, jag såg ditt inlägg på senaste uppdaterade bloggarna, så jag kilade in och läste.. lite nattlektyr innan man lägger sig liksom..=)

Skoj att min sida har hjälpt dig lite..

2008-03-08 @ 03:05:59
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0