Inte så trött...??

gud vad skönt att vakna utan huvudvärken som förföljt mig senaste dagarna, och så var jag tom ganska pigg idag, underbart. allt känns så mycket lättare då...

idag ska jag iväg och shoppa lite, hoppas att jag ska hitta nya gardiner till köket...eller nått annat kul, alltid hittar man något ; ))  . sen ska det handlas mat också, idag har lilltjejen fått bestämma middag, det ska bli fiskbullar och kokt potatis, lagom tråkigt för en tisdagsmiddag ; )

ska försöka att orka med en liten damsugning ikväll också,skulle verkligen behöva putsa av mina fönster i vardagsrummet (som putsades för två veckor sen),det ihärdiga regnet senaste tiden har liksom skitat ner dom,igen... : (( för det är ju så fett kul att putsa fönster, not!!

jaja, see you later... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0