Host host...

har nu suttit och pysslat lite med min sida, och lagt in lite extramaterial som kalender och nedräkning. kul men pyssligt...men det är kul när det funkar.
 
har inte fått på nån rulle ännu eftersom jag fastnade här, får väll se om jag pallar, klockan börjar ju dra iväg, som vanligt, men imorgon behöver vi ju inte stressa upp på morgonen då vi blir hemma sjuka.

har så sjukt mycket bra filmer jag inte hunnit kolla på ännu, så nu är det bara en fråga om man är sugen på komedi, action  eller skräck!! tror det lutar åt nån av de första alternativen, man är ju lite harig så här i mörkret ; ))

en film jag såg för ett tag sen kan jag ju tipsa alla om att INTE se, "nacho libre" med jack black, vilken jä-la sämst rulle, han brukar ju vara rolig, men den var f-n i mig så jä-la tråkig!!! en tjockis munk i wrestling "pyjamas", säger rätt mycket, eller... : ))) hahaha...

igår fastnade jag framför "matrix", lite halv skev film som man inte fattar 100% av, men f-n så vacker han är att tittta på keanu reeves.

nä, nu blev jag sugen att kolla på "the lake house" där keanu spelar mot sandra bullock, en romantisk lite udda film, det passar bra när man är helt sjuk och jä-lig... godnatt alla...!!


vackra man...

image94image95image96image97image98image99image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0