Herre gud...

Fy bubblan vad vi fick gå upp tidigt idag ; )) .skulle ju lämna på dagis senast 8.00. bara en  timme tidigare men det kändes...jaja, lilltjejen och dagis skulle ju på teater så hoppas dom får en trevlig dag. stressad var man när vi skulle iväg, så när vi kom utanför porten satt grannens katt ( världen coolaste ) där och ville komma in, och inte har man hjärta att bara gå förbi honom utan fort upp med honom till grannen sen stressa vidare, men vi kom faktiskt till dagis 7.50, wow...

och nu har faktiskt solen tittat fram, det var så kallt och grått imorse att man trodde vinterpälsen skulle växa ut igen ; )) .idag ska jag iaf iväg och handla lite, zoo och ica maxi eller coop forum kanske, får se vad det blir, äntligen ska jag få glana lite på bokrean, om det finns något kvar...annars får jag väll tröstshoppa något annat, he he...

ikväll är det "men in tress" på tv, måste ju säga att anne heche är himla rolig, är det någon som minns när hon gästspelade i "ally mcbeal" och spelade att hon hade tourettes syndrom, fy f-n vad kul hon var där. sen är det "medium" också, får se om jag bandar det, lite spännande att kolla på men ganska spooky, man måste ju kunna sova om natten också, mörkrädd som man är ; /

nä, nu har jag inte tid längre.....later...

image30image31



                            

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0