Fortfarande sjuk...

vilken tråkhelg...är fortfarande sjuk, och lilltjejen har ju också självklart blivit sjuk, så det har inte varit någon action på vare sig oss eller vår helg. just nu ska vi bädda ner oss och äta en glass och kolla på helgbolibompa, spännande värre...

tog oss iaf ut en liten stund i eftermiddagssolen i dag, var ju tvungna att röra lite på våra snoriga och hostiga kroppar när vårsolen behagade titta fram. men det var ju inte speciellt skönt kan jag påstå. men lite frisk luft iaf.

pallade tom damsuga och göra rent till marsvinen, men sen kände jag mig rätt mör, men skönt att ha det gjort, tror jag ska lyxa mig med en film sen...

hoppas vi är friska till onsdag iaf, då ska dom ha påsklunch på dagis, det vill man ju inte att hon ska missa, då får dom ju dessutom klä ut sig, det brukar ju vara kul. vi får hoppas på det bästa.

nä, nu väntar duschen..skööönt, lite värme kanske botar, får se om det går att logga in ikväll...senare...

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0