Fet pulka...

inte vart det nån vinst på den bingolotten jag köpte inte (precis som om jag hade trott något annat !!). lär väll aldrig bli någon miljonär (precis som om jag hade trott något annat!!)

nä, man får väll fortsätta att vara en "vändapåslantarna" människa, fast man kan ju drömma lite...resor...lyxvilla...kläder...skor...möbler...vrålåk...ojojoj...

fick tråkiga nyheter ikväll, min fasters katt har blivit påkörd och dött, det var min kusin som hade katten från början, han tog henne från ett katthem (bra gjort kusin!!), men sen flyttade hon (katten) hem till hans mamma när han flyttade för att studera, så katten fick iaf ett långt lyckligt liv i egen villa och landställe i härjedalen i många år innan hon nu så tragiskt gick bort, många kramar till min faster och familj..!!

vi är fortfarande sjuka här hemma, så jä-la tradigt, hela förmiddagen låg jag med huvudvärk, var sen tvungen att ta mig ut och till apoteket eftersom alvedonen var slut, och kattmaten och marsvinens c-vitamin (nästan iaf) och jag behövde handla. fast det var skönt med lite frisk luft, sen var vi förbi grannen som fyller år idag (grattis!!) med en liten present. och jag fick tillbaka filmerna hon lånat, så jag ska kolla på "the lake house" med min darling keanu ikväll, åhh suck...vackra man...!!

painigt, lilltjejen har börjat få ont i örat ikväll också, hoppas det inte är öroninflamation på g, hon har haft sin beskärda del av det...hoppas hoppas...

from torsdag ska jag passa grannens alla djur, utom hunden, över påsklovet, man lär ju få en del att stå i, mina två katter och två marsvin, hennes sex katter och sju marsvin ( två vuxna, två 15 veckors, tre tre veckors) haha, tur man har lilltjejen som hjälper till, sen ska en annan granne också hjälpa till, det ska bli kul...till på köpet har jag ju alla sex katter och hunden hos pappa att pyssla om också ; ))), älskar djur....!!!

bara så ni vet, bruce willis fyller 53 på onsdag, så ni inte missar att ringa och gratta ; ))))

nä, ska ta och hänge mig åt keanu nu...see ya...

fet pulka...
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0