En bra dag...

idag har jag hunnit med mycket, varit och handlat, hittade ursnygga gardiner till vardagsrummet, (de är vita i silke med svart sammetstryck på) och en stor grön vas som jag använder som ljuslykta, samt lite annat smått och gott. gud vad man mår bra av att shoppa ; ))

image82image83

sen tog jag pappas hund på en promenad efter att jag hämtat lilltjejen från gympan, efter det åkte vi hem och pyssla lite med gardiner mm. åt lite middag och gjorde rent till marsvinen, tog en sväng med damsugaren och  satte på kaffe, för sen kom mormor och henes man på besök, det blev lite fika och snack, och sen läste mormor en saga för lilltjejen, väldigt uppskattat, ganska direkt efter de gått kom två av grannarna förbi samt dottern till en av dem och titta på marsvinen, de har ju själva marsvin båda två, så nu är vi tre grannar som bor ovanpå varandra som har marsvin, hihi...vi prata en stund vilket alltid är trevligt, när de gått fick lilltjejen hoppa in i duschen och bums i säng, jag tog en snabbvända med damsugaren igen (mormor hade med sig wienerbröd, så gissa hur det såg ut...), sen strök jag mina nya fina gardiner och hängde upp . och nu äntligen sitter jag ner...

prata med min bästa vän ikväll, på fredag ska jag äntligen få träffa henne lilla bebis för första gången, han är nästan 5 1/2 månad, men egentligen skulle han fötts i januari, men han hade bråttom och kom i vecka 24 (!!). så han har varit i "karantän" men nu har de fått klartecken från läkaren att han får träffa "folk".ska bli så jäv-a KUL!!!!!längtar ihjäl mig........

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0