Djuriska instinkter...

har precis sett klar på "the forgotten",  med julian moore, det handlar om att hennes son  "försvinner" och att alla säger att han aldrig funnits, alla runt henne "är med på det", men hon minns honom och vägrar glömma honom, en riktigt bra film, och hennes starka modersinstinkt visar sig stämma, något som alla vi föräldrar känner igen oss  i, hur man skulle försvara sitt barn med näbbar och klor.

väntar fortfarande på att tvätten ska bli klar, tänkte ställa mig och steka lite kassler nu, ska hitta på något till middagen imorgon, kanske nån kasslergratäng...mums, fullkomligt älskar kassler, fast godast är den grillad med grillade grönsaker och majskolvar till...slurp...

har packat ryggan till lilltjejens gympa imorgon också, gud vad jag kommer sakna hennes fröknar på dagis (hon börjar ju skolan i höst), de hittar alltid på så mycket kul med barnen. plus att de är jävl-gt trevliga... ; ))

nu tror jag min tvättmaskin är klar...

image79

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0