Det blev inget ikväll...

nu har jag letat som en galning efter min film, så ploppa det till i huvet- vänta lite, den har ju grannen lånat, suck, så har man letat som en tok i onödan, jaja, får väll gå och hämta den imorgon, hon har min grease film också, undra om fler av mina favvorullar ligger där ; ))))...

så, nu vet du, jag kommer imorgon... : )

jaha, då blev det inget med den ikväll, och nu är klockan så sent så det blir inget alls, stön...får väll trösta mig med lite inbandningar...

tomorrow...  


 


Kommentarer
Postat av: Mikela

Jag kan komma upp med filmerna sen när jag är hemma från sös, ska ju på hjärtultraljudet idag vid halv fem!

2008-03-17 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0