Blödiga grannar...

äntligen lite "egentid", idag har det varit en "mycket att göra" dag, simskolan var ju igång igen efter påskuppehållet, och det var full fart, efter det så var vi förbi morfar och pyssla om hunden som var ensam hemma då morfar var på möte, där åt vi vår middag som bestod av mcdonalds idag, och som vanligt var det något dom glömt, mina pommes, är mc i tyresö sämst i hela världen eller, dom slarvar ta mig f-n jämt med sina beställningar, och så fick jag på köpet någon annans kvitto i min påse??, j-vla loosers...efter middagen (den exlusiva supe'n, hahaha) så gick jag ut  på tomten med hunden och busa lite, lilltjejen ville stanna kvar inne, hon var rätt mör efter simningen : ))

sen bar det av hemåt, eller, till grannen först, där vart det rengöring hos marsvinen igen, f-n dom pissar ju som små terrorister : )). så kunde inte låta bli att fixa fint hos dom igen, vilket kuttrande det blir på dom när man håller på, dom skriker hej vilt dom små liven, helt underbara... så den lilla galningen i familjen, orion som anfaller kutterspånet i buren och stoppar in hela kroppen i deras hus, han är helt j-vla tokig den lilla busen : )))))). sen snor han körsbärstomaterna och lirar boll som värsta galningen, snacka om rackartygskatt... sen skulle jag vara snäll och vattna blommorna, så nu måste jag skälla på min kära granne -har du hört talas om att ha fat under krukor med hål i!!?? haha, en kruka börja ju läcka hej vilt, panik, ut efter trasan. hahaha. men det gick bra...tixo börjar bli lite otålig, så om vädret tillåter lär väll han få gå ut på lördag förmiddag eftersom dom kommer hem då..stackars tixo som är van att vara ute MYCKET, han är så tålmodig med oss "blödiga" grannar som inte vill släppa ut honom av rädsla för att han inte kommer in till kvällen...han längtar nog efter sin familj ; )) .

när vi var klara där gick vi förbi vår andra granne som jag hade hittat hennes post i porten, så då fick vi titta på hennes nya soffor och hälsa på katterna och marsvinen där, hahaha, låter som vi har värsta zoohandeln i vårt hus och just vi tre grannar bor ovanpå varandra också....

sen var det bara att jaga hem och fixa våra marsvin och få lilltjejen i säng...sen till det roliga, gå igenom räkningarna, jippie vad kul det är varje gång, fattar inte hur f-n man kan samla på sig så mycket räkningar, kan man inte bojkotta det här systemet och gå tillbaka till att byta saker med varandra hahahahaha....bytt är bytt, kommer aldrig igen.

nä, nu ska jag surfa på lite andra sidor. natti natti...

image120

Kommentarer
Postat av: Mikea

*ler stort* gissa om jag har planerat att fixa tallrikar till alla blommor men man är ju för lat...vad bra att du såg att de behövde vatten för de var nog lite törstiga:))
Ett dygn kvar innan vi är hemma:))
Kram

2008-03-28 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0