Vart tog kanonsommaren vägen...??

något bättre...

usch för sommarförkylningar, de är ju värsta sorten, men den här verkar inte bli så långdragen iaf, känner mig klart bättre nu. har gjort lite nytta här nu ikväll, diskat, gjort rent till marsvinen och sprang ner och tog in grannkatten, tyckte lite synd om henne om hon skulle behöva vara ute hela natten om det fortsätter vara sånt här väder. grannen sägar att katterna inte följer med henne in, du får helt enkelt bli envis som mig och jaga dom i buskarna: )

snart börjar våran semester så jag håller på för fullt att kolla olika allternativ på aktiviteter på datan, grönan ska det bli iaf, sen kollar jag lite på sommarland,astrid lindgrens värld, danmark och legoland samt göteborg och gotland, kan inte bestämma mig... nått ska det väll bli iaf.

undrar var den där kanonsommaren tog vägen som det stod om i tidningarna i maj, försvann den eller..!!??

nä, nu ska jag fortsätta semesterletning....sov sött...

(ett litet inlägg bara, fick just en dejavu', ett sommarminne från länge sen....-eduardo, din fru är här...hahahaha, finns bara en i hela världen som hajjar den , hahahahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0