Jag är helt sjukt mörkrädd...

har precis hängt tvätten...

jag och gubben kollade på "i am legend" med will smith ikväll. måste ju erkänna att jag "tårade" en skvätt, självklart var det ett djur inblandat då, mer säger jag inte för ni kanske inte sett den ännu, men kan ju säga att den var klart sevärd!!

jag och lilltjejen åkte förbi morfar efter dagis, vi stannade och handlade lite på vägen och hade köpt med oss glass som vi bjöd morfar och hunden på, det var uppskattat, sen tog jag hunden på en liten runda i skogen, snacka om skön sommareftermiddag : )

gubben blev lite sen hem idag så det blev inte den planerade kycklingwoken, det fick bli pizza istället (oj så synd, inte!!). efter middagen ville lilltjejen bada så då fick hon göra det såklart, sen var det sängen och bolibompa för henne och vi kolla film då också. igår kollade vi också film, "whisper" och "cloverfield", den första var nog bäst,  den andra var lite halvskev. sen när jag gick och la mig kollade jag på inbandade "det okända", det skulle jag inte gjort, slutade med att jag var mörkrädd som f-n och fick mardrömmar, j-vla vekling man är ; ) jag är helt sjukt mörkrädd!! men inte f-a kan jag låta bli att kolla skräckfilmer...

har bokat kryssning förresten, vi tre drar på en 24h till åland bara för att... ska bli riktigt nice.

och på torsdag ska vi på konsert igen, då blir det Jay-z, kul med gratis biljetter...nästa lördag blir det avril lavign...

nu ska jag iaf gå och lägga mig...hoppas jag inte får mardrömmar...natti natti...


Kommentarer
Postat av: Mikela

Mini vägrade följa med in så hon är ute!!

Kram

2008-06-17 @ 21:38:12
URL: http://mikela71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0