Vilken j-vla kexrulle...

städa städa städa varje onsdag, eller ska det vara fredag, skit samma städat är det nu iaf...

som sagt, håller på att städa, dammsuger, skurar, rengöring hos marsvinen, tvätt av överkast mm. skönt att röjja runt riktigt ordentligt. sen är det så j-vla nice att glida ner i soffan och softa och veta att allt är klart ; )

idag har jag varit på både coop forum och ica maxi, rea överallt, men inte hitta jag något för det, istället tog jag pappas hund på en skospromenad och en av katterna följde också med i vanlig ordning, han vill alltid gå med i skogen, sen åkte jag, gubben och lilltjejen och skulle fiska i öringesjön, men hans lina var keff och blev knuten hela tiden och hennes rulle gick sönder så det blev inget långvarit fiskande, och ingen fisk heller ; ( så vi åkte hem istället, jag hoppade av i centrum på vägen och gick en vända och kollade rean där, la undan en kofta på kappahl och två toppar och en klänning till lilltjejen på h&m, sen handlade jag presenter till dagisfröknarna (spa-kit) eftersom det är lilltjejens sista vecka på dagis, för alltid, hon börjar ju skolan i höst, känns lite konstigt och trist att lämna den tiden bakom sig...

stog just och prata med grannen här som kom upp med sin hund som jag köpt tre tennisbollar till idag, hon fullkomligt älskar tennisbollar så när jag hittade tre för 19.90:- på coop forum var jag ju så illa tvungen (!!) att köpa det till henne...hoppas hon blev glad, nu har hon några extra iaf ; )

igår kväll kollade jag en skräckis som heter "the eye" med jessica alba, först trodde jag att det skulle vara värsta skitrullen, men den var faktiskt helt klart sevärd...och läskig!! däremot såg vi en annan skräckis häromkvällen som heter "the ruin", vilken j-vla kexrulle, värsta cp-filmen, kolla inte den, och även "apartment 1303" som är en japansk skräckis, vilken j-vla skadad film, helt klart ej sevärda.

nä, nu ska jag gå och torka golvet i vardagsrummet och sätta igång en till tvätt...ha're...

DVD Skräck/Gore, The Eye
 
  

Kommentarer
Postat av: Mikela

MMMM, hon blev JÄTTEGLAD!

TACK

2008-06-25 @ 22:55:21
URL: http://mikela71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0