Står inte ut med lukten...

så var årets midsommarfirande över...

har just kommit upp efter att grillat med grannarna, vi hade hur trevligt som helst, som vanligt. men en kul grej, det finns en "dam" i huset som är den enda som bott här längre än oss, och vi har bott här i snart 19 år, och varje gång hon är med och grillar säger hon till mig -bor du här i huset?, och då brukar jag hälsa på henne i porten, centrum osv och hon säger alltid hej tillbaka, men säger inte jag hej så tittar hon inte ens, snacka om nollkoll!! : )

vi spelade kubb efter grillningen och lilltjejen var helt super duktig, fällde flera stycken, och hon ville så gärna att jag skulle vara med, men när jag kasta så ville hon kasta åt mig för jag var så dålig!! schysst, eller hur ; ) bara för att jag inte träffade nån...

imorse var man ju lagom trött, i torsdags stack vi ju på kryssning, och när vi kom hem igår var vi bara hem och åt middag och sen åkte vi till globen på Jay-Z konserten, så man var lite lagom mör idag...men trevligt var det.

nä nu ska jag gå och duscha av mig grill lukten, står inte ut med den doften, måste tvätta alla kläder också...

hoppas ni alla haft en trevlig midsommar...(utom A med nyfunnen vän )...godnatt...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Tro inte att Mini var sugen på att gå in, hon bara försvann nånstans, jag var precis o ropade på henne men hon kommer inte..

Nu har jag ätit tre st toffifee - GUD vad goda!

Tack snälla för den gigantiska asken

2008-06-21 @ 23:43:27
URL: http://mikela71.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem har bott längre än dig?har själv bott där sen 1993...

2008-06-23 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0