Skit, piss, kn-ll...

nu är man fett mätt...
 
gubben gjorde fläskfile i sås och ris, mumsigt värre. så nu har man ätit sig proppmätt! måste ju börja tänka på vad man äter nu efter att jag fått det "hedersvärda" uppdraget att vara brtudtärna på min bästis bröllop, då måste man ju vara "fit for fight"...vi har så smått börjat planera hennes möhippa, kan ju garantera att det inte blir några pinsamheter a' la 80-talet som att sälja pussar mm, känns lite halvgammalt...men mer kan jag inte avslöja nu ifall HON läser detta ; )

skit, piss, kn-ll säger jag bara om gårdagens match...

lilltjejen sprang ut och lekte med en grannflicka här som hon lekt med hela helgen, de verkar ha jätteroligt tillsammans och kommer bra överens, kul med nya kompisar.

nä, nu ska jag umgås med min kära gubbe här....i'll be back... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0