Övertagna baciller...

kul avslut på midsommarhelgen...inte!!

gissa vem som blivit sjuk, gubben var ju superförkyld när vi åkte på kryssning och nu har jag fått äran att ta över hans baciller : (

började känna lite redan i förrgår kväll i halsen men det bröt ut ordentligt inatt. igår var vi på solsäter och firade midsommardagen och på kvällen hade jag och lilltjejen myspys och kollade film, då var det väll ok men sen kom det sent igår. och imorse när jag vaknade kände jag bara att :shit!!! så var det med det, så jag har legat i sängen hela dagen medans gubben städat, lagat mat ,lagt pärlplattor med lilltjejen och passat på mig,  man kanske skulle bli sjuk oftare ; )

nu har han iaf duschat henne och lagt henne och vi ska kolla nån film,om jag håller mig vaken...

hoppas ni haft en skön midsommarhelg...host host...


Kommentarer
Postat av: Mikela

Usch då, låter inget vidare, krya på dig!!

Zoo VAR stängt idag förresten men det var för att det varit midsommar tydligen. suck.. ler

Nu har jag i allafall plockat gräs så de klarar sig några dagar..

Kram

2008-06-22 @ 21:07:46
URL: http://mikela71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0