Kräkvarning igen...

s-tan vad jag pysslar och donar med vardagsrummet, igår kväll satte gubben ihop sista byrån, den stora så nu har jag börjat att sortera in filmer ,pc-spel, xbox-spel, cd-skivor, data/tv-tillbehör mm, f-n vad prylar man har (särskilt filmer)...sen är man ju värsta pedant freaket så det duger ju inte att bara ösa ner sakern i lådorna, allt ska sorteras efter kategorier, typ datasaker här, tv saker här, spel här mm, och filmerna sorterar jag efter filmkategorier (komedi,thriller,action,äventyr) sen de filmer med typ bruce willis brevid varandra, keanu reeves brevid varandra, and so on...sick in the head ; )) man skulle ju kunna tro att det fanns viktigare saker att göra, som att lösa världsfred eller nått...

idag och igår också faktiskt var jag och shoppade lite till mig och lilltjejen, försöker hitta några skor, men har helt enkelt inte hittat nått (hur svårt kan det va!!??). och i vanlig ordning kommer jag hem med flera kassar till henne och något pyttigt till mig själv. samma sak varje gång! 

vi grillade både igår och idag också, det är så j-vla gott, men kräkvarning igen, gubben grillade struts(!!!) till sig, kunde inte titta på köttet ens när han åt, mådde illa av att bara veta att han åt det.

jippie förresten, idag fick jag mina lampor jag beställt från mio, jag är kääär, de är så fiiina...

tror jag drabbats av en sväng trötthet här, gäääsp, ska nog ta och gå och lägga mig...see ya first light!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0