Allergisk mot sladdar...

stökigt värre...

nu börjar det likna ett vardagsrum igen, vi har satt ihop sofforna , en byrå, bordet och tv-bänken, men tv-bänken står inte på plats ännu och vi har inte flyttat dit alla apparater ännu, det är ju helt sjukt  vad prylar som ska stå i den möbeln, dvd, förstärkare, x-box, digitalbox, modem mm. blir sjuk av att se alla sladdar, är nog f-n allergisk mot sladdar...

nu ska vi bara ta oss i arsl-t och åka och kolla på tapeter också, fast egentligen är det bara gubben som behöver ta sig där bak ; ))  har en liten hum om hur jag vill att det ska se ut, men måste åka runt och kolla lite olika stilar och få lite inspiration.

idag var vi ute med lilltjejen och cyklade efter dagis, gubben hade tagit av stödhjulen nu, han har inte riktigt haft tid innan att hjälpa henne med att lära sig cykla utan, och jag kan inte springa bakom med mina knän : (  men nu så....
 
sen fixade han korvstroganoff och ris till middag och efter det stack jag iväg till zoo och sen pappa, tog en skogsrunda med hunden innan jag åkte hem, lilltjejen hade badat och skulle precis i säng när jag kom hem, så vi la oss och myste hon och jag och läste en saga.

så nu ska jag väll mysa ner mig själv under täcket...sov sött... 

  

Kommentarer
Postat av: Mikela

Alla katter är inne nu ikväll så du slipper leta:))

Kram

2008-06-11 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0