vilken j-vla resa...

fortsatt cp data... ikväll överraskade jag gubben med två biljetter till iron maiden på onsdag, gissa om han blev glad. har suttit i flera dagar och letat efter biljetter till ok pris på blocket, tradera mm. så ikväll var det en tjej som la in en annons och jag ringde tio minuter senare, då var det redan någon som ringt och skulle hämta dom på hennes jobb imorgon, men jag sa att jag kan komma redan ikväll så får du cash i handen, så det gick hon med på, så det var bara att slänga (inte riktigt slänga kanske) lilltjejen och gubben i bilen och brassa iväg till kista (!) kl.22.00. och så valde jag att köra genom stan istället för E4 runt essingeöarna, det skulle jag inte gjort, först var ju skanstullsbron och söderledstunneln avstängda, så vi fick tråckla oss genom söder, ner på hornsgatan, över slussen, skeppsbron och förbi kungsan och sen över centralen till kungsholmen och runt till andra sidan på centralen och så äntligen ner på rätt väg...shit vilken j-vla resa, hahaha. gissa om vi åkte E4 över essingeöarna hem ;)). men i vanliga fall så tar det ca. 20 min. från tyresö genom stan och upp på E4 vid norrtull. men inte idag. så nu ska jag bestämma mig för om jag ska gå med på konserten eller om han får ta med en kompis, tror det blir det sistnämnda, tror inte jag pallar stå i flera timmar och trängas med alla människor, fast å andra sidan vore det ju ruskigt ballt att se maiden live. hmmm, får nog fundera ordentligt. återkommer om det...natti natti... förresten, vill passa på att hälsa grannen välkommen hem från cypern, min cp-data kan ju inte komma in på kommentarer på hennes sida, så hoppas hon läser min blogg nu, kram!!

Kommentarer
Postat av: Mikela

Klart jag läser din blogg!!

Kommer upp sen ikväll om ni är hemma med en liten grej som tack för hjälpen!

Kram

2008-07-15 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0