Nu så...I'm back...

äntligen är vi med data igen, våran fick ju tuppjuck och kola vippen totalt, så nu har vi fått lånat en laptop av snälla svärmor, tack tack...

s-tan vilket åskväder det kom idag, lilltjejen och jag hann precis hem efter att vi varit och handlat och kollat på tapeter, så medans åskan drog över här som värst så lagade jag lunch och hon ritade, jag passade på att laga middagen på en gång, det blev lasagne med sallad idag, den blev precis klar tills gubben kom hem från jobbet ( stackarn åkte ju på att jobba mitt i semestern), så han var mer än nöjd att komma hem till dukat bord, jag och lilltjejen åt lite senare då han åkt till gymmet och tränat.

själv låg jag på sängen och läste en stund, sen gjorde vi gipsfigurer som får torka över natten och målas imorgon, så var det läggdags för henne, själv ska ag sitta och surfa på nätet ett tag, bara för att jag kan ; )

ha en skön kväll...godnatt...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Välkommen tillbaka:))

2008-07-22 @ 09:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0