Jag är också bortskämd...

födelsedagsfixande för fullt...

brorsans dotter har fyllt år och imorgon ska vi fira henne, så nu håller jag på att fixa en bland-cd till henne och sen ska hon få Arn-filmen och lite make-up, det blir en lite blandad present påse...

jag och lilltjejen var till ica-maxi och shoppade idag, eller vi och vi, jag shoppade medans hon var i lekrummet, hon älskar att vara där. så jag passade på att köpa ett vattengevär till henne som överraskning, den kan skjuta tre strålar samtidigt så den lär ju bli kul...till mig själv köpte jag en klänning och ett par skor för halva priset, det blev då 49,50:-, rätt överkomligt, eller hur..?? det blev faktiskt ett mjukisdjur i form av ett littlest petshop till lilltjejen också, hon fick en sån trist start på sitt sommarlov eftersom hon var sjuk i veckan som var. jag vet att jag skämmer bort henne, men kan inte låta bli ; )

väl hemma höll gubben på att grilla fläskfile och stekt potatis med en jättefräsch sallad till, så ni ser, jag är också bortskämd ; )

efter middagen mysade vi och kollade på "myrmobbaren", ingen ny film men vi hade faktiskt inte sett den, men gubben han somna han ; ) och lilltjejen gick och la sig efter filmen så sen var det helt tyst och stilla i huset, så då passar jag på att fixa med presenterna till imorgon.

få se hur pigg jag är imorgon, om jag hinner ner till centrum innan kalaset, går fortfarande och fnular på den där väskan...behöver verkligen en och den var rätt snygg...men tänk om jag skulle hitta en ännu snyggare om jag åker till farsta, sickla eller stan, får nog hålla mig iaf kanske, eller ...

nä, nu drar den j-vla tiden iväg igen...i'll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0